Masukkan kod Shout Box di sini

Tuesday, November 27, 2012

meDan aKU daTanG

huaaaa..... lama dah tinggalkan blog ni... tak tau ape dah jadi kat sini.... kalau bini la tinggal lame2 mesti dah kene ambik org... slamat la binatang ni bukan bini aku...heheehhe...

ape last pos aku aku pon dah lupa.. maklum la dah agak berusia ni, semua benda dah lupa... banyak makan semut plak memang la menjadi2 lupenye.. aiyakkk.

baru2 ni aku ngn kawan2 aziel sot k.anim zila kurik nad dan uncle g jenjalan melawat negara jiran... gi mane?  kami ke utara sumatera indonesia...  Medan aKu daTanG!!!!! dah mcm cite lisa surihani lak istambul aku datang kan... maklum la nak g istambul x mampu... mahai sangat jd g la indonesia dulu.. dekat dah kos pon mampu.. x mahai mane pon...

aku malas nak conteng banyak2 sebab x da idea nak tulis.. maklum la baru bangun tdo.... jadi korang tengok gambar ni je lah.... kalau ada soalan boleh tanyer.. kalau ada jawapan aku jawab kalau x da nanti aku reka la jawapan tu.. boleh??? hehehhe...



   

 



























































































No comments:

Post a Comment