Masukkan kod Shout Box di sini

Thursday, March 18, 2010

khamis...

salam....

khamis datang lagi dgn cuaca yang panas... yeah... hmmm x da ape yang menarik hari nih... seperti biasa bgn pagi lambat... dah dua hari aku bgn lambat.. huh.. lgsg x sdr 'jam loceng' yang aku pasang.. biasa sedo jek... ni x sedo langsong... tdo 'mampuih'.. tersangat penat... x tau nape.. mgkin dah tua kot... huh.... bgun pagi mandi ala2 kadar terus ke opis.... mcm biasa sblm keje kene g mkn lu.. pekena roti telo sekeping.... peh.... langsung x sdp... smlm mkn sdp.. hr ni makan x sdp plak.... pekehal mamak nih x tau... gaduh ngn awek kot.. tuh bt roti canai x sdp...mkn2 minum2 berasap sbtg dua baru masuk opis.... masuk2 opis x bt keje pon.. hahahaha.. mane ada keje kat cni.. ada mase2 je aku bekerja.... hahahaha... sungguh seronok... tp kadang2 bosan gak... dok je..... x da bt pape.... hmmm..... dok mengadap 'binatang' ni je sakit mate... nasib ada 'sinar fm' sambil2 buang mase sekurang2nya ada 'halwa telinga' nak aku dgr... nak2 dgr ke, sy ngn krill mengarut.. terhibur gak pagi2 aku nih... biasa la... pg2 mesti mau ceria.. walau pon hati di dalam luka..... senyum penting.. baru murah rezeki.. btol x????

No comments:

Post a Comment